TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE
În Magazinul Online www.coffeeshop.md
ACCESAREA ȘI FOLOSIREA ACESTUI SITE, IMPLICĂ ACCEPTAREA DE CĂTRE UTILIZATOR A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR DE MAI JOS.
PENTRU UTILIZAREA ÎN CELE MAI BUNE CONDIȚII A SITE-ULUI, SE RECOMANDĂ CITIREA
CU ATENȚIE A TUTUROR TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR.
NOȚIUNI GENERALE
Utilizator – persoană
fizică, care accesează și/sau plasează comandă pe site-ul www.coffeeshop.md;
Vânzător – persoană juridică, în
continuare ”COFFEESHOP SRL”, în context comercial se definește ca ”furnizor”
online de produse și servicii afișate pe site-ul www.coffeeshop.md;
Membru - persoană fizică, care
accesează și eventual, se autentifică ca membru al site-ului cu scop de
achiziționare produse și servicii și care este de acord cu prezentele termeni
și condiții, ca dovadă al colaborării conștiincioase cu Vânzătorul.
E-Magazin – platformă electronică, web-site și/sau magazin-online,
care activează conform legilor Republicii Moldova și care deservește persoane fizice
și juridice pe întreg teritoriul țării;
Client – utilizator persoană fizică
sau juridică, care a plasat cel puțin o comandă pe site, a efectuat cel puțin o
relație de vânzare-cumpărare pe platforma electronică www.coffeeshop.md, totodată,
care a semnat prezentul acord cu termini și condiții și care a recepționat
produsul și/sau serviciul solicitat, eventual, care a efectuat plata pentru
acestea.
Cumpărător – utilizator client;
INFORMATII DESPRE PRODUSE
E-magazinul www.coffeeshop.md face toate eforturile
pentru a vă prezenta cu maximă corectitudine culorile, mărimile, dimensiunile
și descrierea produselor. Totuși, datorită volumului mare de date pot apărea
inadvertențe în cadrul informațiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeți pe monitor
pot fi diferite de culorile reale ale produselor.
COMENZI
Nu există comandă minimă impusă. Toate prețurile afișate
pe site sunt afișate în valuta națională al Republicii Moldova și conțin TVA. Prețurile afișate nu conțin taxele de
transport. Aceste taxe vor fi trecute separat pe factură fiscală sau Invoice.
Factura fiscală se emite conform legislației în vigoare
din Republica Moldova și se trimite împreună cu produsele comandate la adresa
de livrare. Comenzile făcute în zilele lucrătoare, până la ora 18:00, ora Republicii
Moldova, se expediază în cel mult o zi lucrătoare.
Conform legilor în vigoare, comanda făcută pe acest
website se consideră un contract între utilizator și COFFEESHOP SRL
și trebuie executată de către ambele părti. Aceasta înseamnă că
COFFEESHOP SRL se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar
utilizatorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.
Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate pe
website atunci când considerăm că acest lucru este necesar.
COFFEESHOP SRL folosește serviciile proprii, însă
uneori poate apela la serviciile altor companii, de exemplu pentru transport,
plăți electronice, reparații etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii
revine firmelor prestatoare de servicii și vânzătorului.
PRIMIREA ȘI
LIVRAREA COMENZILOR
Serviciul operativ de curierat livrează pe teritoriul
Republicii Moldova de la 3h pana la 72h, în funcție de adresa destinatarului.
Chișinău (municipiu / suburbii) – până la 24h de la
momentul plasării comenzii.
Republica Moldova (exceptie Chișinău, Transnistria) – de
la 24h până la 48h (Luni-Vineri) și până la 72h (Vineri-Luni)
LIVRAREA ESTE CONTRA COST – TARIFE:
Chișinău – 49,00 lei (TVA Inc.)
Republica Moldova – 73,00 lei (TV Inc.)
La momentul livrării clientul primește marfa și un
Bon-Invoice (Proforma).
Comenzile înafara teritoriului Republicii Moldova pot fi
livrate prin intermediul serviciilor poștale internaționale.
Utilizatorul este în drept să plaseze nonstop comenzi pe
site www.coffeeshop.md, adăugând în coș oricare produs în cantitate dorită,
după care urmează un apel de confirmare.
Comanda va fi livrată la adresa indicată, un apel
prealabil de către curier va fi efectuat cu o jumătate de oră (30 minute)
înainte de livrare.
Alternativ, comenzile se primesc la telefon Luni-Sâmbătă
09:00 – 18:00, online, prin telefon, mail, chat și messenger.
METODE DE
ACHITARE
Vânzătorul acceptă achitări în numerar, cu cardul la
momentul recepționării livrării, online (Visa, MasterCard) și transfer bancar.
Pentru firme, datele bancare pot fi găsite în contactele
site-ului.
https://www.coffeeshop.md/contact-us
POLITICA DE RETUR
Toate imaginile produselor prezentate pe site
au caracter orientativ și sunt personalizate la cerere conform comenzii
realizate de client.
Cumpărătorul, conform Legii nr. 105 din 13.03.2003 privind protecţia
consumatorilor, are dreptul la înlocuirea gratuită sau restituirea
contravalorii produsului necorespunzător. Aceste acțiuni trebuie întreprinse
necondiţionat de către vânzător într-un
termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de
către consumator sau în termenul stabilit prin contract.
Dacă vânzătorul refuză să satisfacă reclamaţia consumatorului,
acesta este obligat să demonstreze vina consumatorului în ceea ce priveşte deficienţele
apărute la produsul vândut, prin expertiza tehnică efectuată de o parte terţă
competentă și abilitată în domeniu, într-un termen de cel mult 14 zile
calendaristice de la data în care cumparatorul a sesizat vânzătorul despre
defectul observat.
Vânzătorul va efectua expertiza din contul său.
Consumatorul este în drept să participe la expertiză personal sau prin
reprezentanţii săi.
METODE DE
RETURNARE
Vânzătorul garantează returnarea banilor pentru
cumpărăturile efectuate în e-magazinul coffeeshop.md. Este important, ca
utilizatorul să menționeze această solicitare printr-un email la adresa
sales@coffeeshop.md cu subiectul ”retur” și o descriere al motivului
returnării, totodată este de menționat, că produsul returnat necesită să fie intact.
Dacă produsul a fost despachetat, deteriorat din rezultatul aflării acestuia la
client returnarea nu este posibilă.
RETURNAREA
PLAȚILOR EFECTUATE ONLINE
Anularea platilor online se efectueaza gratuit prin
comunicarea solicitarii anularii la telefon sau email.
INREGISTRAREA CA MEMBRU
Pentru crearea contului de client sunteți de acord să
furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre
dumneavoastră, în funcție de specificațiile din formularele aferente și sunteți
de acord să furnizați aceste informații corect și complet.
În cazul în care considerăm că obligația aceasta nu este
respectată, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul la serviciile noastre fără o
notificare prealabilă, pe perioadă determinată sau nedeterminată de timp.
Autentificarea ca afiliat pe acest site implică alegerea
unui nume de utilizator și a unei parole. Păstrarea în siguranță a parolei de
acces reprezintă responsabilitatea dumneavoastră, consecințele oricarei
activități desfașurat prin folosirea parolei revenindu-vă integral.
Sunteți de acord să ne inștiințați imediat despre orice
pierdere a parolei sau despre eventuale semne de activitate neautorizată sub
numele dumneavoastră de utilizator.
CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE
Coffeeshop.md se angajează să respecte cu strictețe confidențialitatea
datelor clienților săi și se angajează să nu transmită datele personale ale
clienților către terți.
Datele solicitate pe acest site sunt: numele, prenumele,
numărul de telefon, domiciliul și adresa de email. În momentul în care doriți
să cumparați online vi se vor solicita suplimentar: adresa de livrare, adresa
de facturare și modalitatea de plată.
Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite
de către Coffeeshop.md numai în scopul declarat al acestui site, pentru a
trimite utilizatorului confirmarea și livrarea comenzilor.
COPYRIGHT
Site-ul și toate elementele acestuia (grafica Web, texte,
programe etc.) sunt apărate de legea pentru protecția drepturilor de autor.
Folosirea fără acordul nostru a oricarui element cuprins în acest site se
pedepsește conform legilor în vigoare.
LIMITARE DE RESPONSABILITATE
Ca urmare a legislației în vigoare, magazinul nu are nici
o responsabilitate în ceea ce privește:
·
întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului
sau din alte motive.
·
deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe
timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului.
·
informațiile eronate furnizate de cumpărător. Acesta are
posibilitatea corectării oricând a datelor personale din contul creat pe site.
·
posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea acestui
magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promoțional.
·
neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin
datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
·
conținutul sau natura site-urilor prin link-urile cărora
un client ajunge în magazin.
DISPOZIȚII FINALE
Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale
acestor termeni și condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără
a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor.