TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

În Magazinul Online www.coffeeshop.md

 


ACCESAREA ȘI FOLOSIREA ACESTUI SITE, IMPLICĂ ACCEPTAREA DE CĂTRE UTILIZATOR A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR DE MAI JOS.

PENTRU UTILIZAREA ÎN CELE MAI BUNE CONDIȚII A SITE-ULUI, SE RECOMANDĂ CITIREA CU ATENȚIE A TUTUROR TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR.



NOȚIUNI GENERALE
Utilizator – persoană fizică, care accesează și/sau plasează comandă pe site-ul www.coffeeshop.md;
Vânzător – persoană juridică, în continuare ”COFFEESHOP SRL”, în context comercial se definește ca ”furnizor” online de produse și servicii afișate pe site-ul www.coffeeshop.md;
Membru - persoană fizică, care accesează și eventual, se autentifică ca membru al site-ului cu scop de achiziționare produse și servicii și care este de acord cu prezentele termeni și condiții, ca dovadă al colaborării conștiincioase cu Vânzătorul.
E-Magazin – platformă electronică, web-site și/sau magazin-online, care activează conform legilor Republicii Moldova și care deservește persoane fizice și juridice pe întreg teritoriul țării;
Client – utilizator persoană fizică sau juridică, care a plasat cel puțin o comandă pe site, a efectuat cel puțin o relație de vânzare-cumpărare pe platforma electronică www.coffeeshop.md, totodată, care a semnat prezentul acord cu termini și condiții și care a recepționat produsul și/sau serviciul solicitat, eventual, care a efectuat plata pentru acestea.
Cumpărător – utilizator client;


INFORMATII DESPRE PRODUSE

E-magazinul www.coffeeshop.md face toate eforturile pentru a vă prezenta cu maximă corectitudine culorile, mărimile, dimensiunile și descrierea produselor. Totuși, datorită volumului mare de date pot apărea inadvertențe în cadrul informațiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeți pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor.

 

COMENZI

Nu există comandă minimă impusă. Toate prețurile afișate pe site sunt afișate în valuta națională al Republicii Moldova și conțin TVA. Prețurile afișate nu conțin taxele de transport. Aceste taxe vor fi trecute separat pe factură fiscală sau Invoice.

Factura fiscală se emite conform legislației în vigoare din Republica Moldova și se trimite împreună cu produsele comandate la adresa de livrare. Comenzile făcute în zilele lucrătoare, până la ora 18:00, ora Republicii Moldova, se expediază în cel mult o zi lucrătoare.

Conform legilor în vigoare, comanda făcută pe acest website se consideră un contract între utilizator și COFFEESHOP SRL și trebuie executată de către ambele părti. Aceasta înseamnă că COFFEESHOP SRL se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar utilizatorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate pe website atunci când considerăm că acest lucru este necesar.

COFFEESHOP SRL folosește serviciile proprii, însă uneori poate apela la serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plăți electronice, reparații etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine firmelor prestatoare de servicii și vânzătorului.

 

PRIMIREA ȘI LIVRAREA COMENZILOR

Serviciul operativ de curierat livrează pe teritoriul Republicii Moldova de la 3h pana la 72h, în funcție de adresa destinatarului.

Chișinău (municipiu / suburbii) – până la 24h de la momentul plasării comenzii.

Republica Moldova (exceptie Chișinău, Transnistria) – de la 24h până la 48h (Luni-Vineri) și până la 72h (Vineri-Luni)

 

LIVRAREA ESTE CONTRA COST – TARIFE:

Chișinău – 49,00 lei (TVA Inc.)

Republica Moldova – 73,00 lei (TV Inc.)


 

La momentul livrării clientul primește marfa și un Bon-Invoice (Proforma).

Comenzile înafara teritoriului Republicii Moldova pot fi livrate prin intermediul serviciilor poștale internaționale.

 

Utilizatorul este în drept să plaseze nonstop comenzi pe site www.coffeeshop.md, adăugând în coș oricare produs în cantitate dorită, după care urmează un apel de confirmare.

Comanda va fi livrată la adresa indicată, un apel prealabil de către curier va fi efectuat cu o jumătate de oră (30 minute) înainte de livrare.

Alternativ, comenzile se primesc la telefon Luni-Sâmbătă 09:00 – 18:00, online, prin telefon, mail, chat și messenger.

 

METODE DE ACHITARE

Vânzătorul acceptă achitări în numerar, cu cardul la momentul recepționării livrării, online (Visa, MasterCard) și transfer bancar.

Pentru firme, datele bancare pot fi găsite în contactele site-ului.

https://www.coffeeshop.md/contact-us

 

POLITICA DE RETUR

Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ și sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client.

Cumpărătorul, conform Legii  nr. 105 din 13.03.2003 privind protecţia consumatorilor, are dreptul la înlocuirea gratuită sau restituirea contravalorii produsului necorespunzător. Aceste acțiuni trebuie întreprinse necondiţionat de către vânzător  într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator sau în termenul stabilit prin contract.

 

Dacă vânzătorul refuză să satisfacă reclamaţia consumatorului, acesta este obligat să demonstreze vina consumatorului în ceea ce priveşte deficienţele apărute la produsul vândut, prin expertiza tehnică efectuată de o parte terţă competentă și abilitată în domeniu, într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data în care cumparatorul a sesizat vânzătorul despre defectul observat.

 

Vânzătorul va efectua expertiza din contul său. Consumatorul este în drept să participe la expertiză personal sau prin reprezentanţii săi.

 

METODE DE RETURNARE

Vânzătorul garantează returnarea banilor pentru cumpărăturile efectuate în e-magazinul coffeeshop.md. Este important, ca utilizatorul să menționeze această solicitare printr-un email la adresa sales@coffeeshop.md cu subiectul ”retur” și o descriere al motivului returnării, totodată este de menționat, că produsul returnat necesită să fie intact. Dacă produsul a fost despachetat, deteriorat din rezultatul aflării acestuia la client returnarea nu este posibilă.

RETURNAREA PLAȚILOR EFECTUATE ONLINE

Anularea platilor online se efectueaza gratuit prin comunicarea solicitarii anularii la telefon sau email.

 

INREGISTRAREA CA MEMBRU

Pentru crearea contului de client sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră, în funcție de specificațiile din formularele aferente și sunteți de acord să furnizați aceste informații corect și complet.

În cazul în care considerăm că obligația aceasta nu este respectată, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul la serviciile noastre fără o notificare prealabilă, pe perioadă determinată sau nedeterminată de timp.

Autentificarea ca afiliat pe acest site implică alegerea unui nume de utilizator și a unei parole. Păstrarea în siguranță a parolei de acces reprezintă responsabilitatea dumneavoastră, consecințele oricarei activități desfașurat prin folosirea parolei revenindu-vă integral.

Sunteți de acord să ne inștiințați imediat despre orice pierdere a parolei sau despre eventuale semne de activitate neautorizată sub numele dumneavoastră de utilizator.

 

CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE

Coffeeshop.md se angajează să respecte cu strictețe confidențialitatea datelor clienților săi și se angajează să nu transmită datele personale ale clienților către terți.

Datele solicitate pe acest site sunt: numele, prenumele, numărul de telefon, domiciliul și adresa de email. În momentul în care doriți să cumparați online vi se vor solicita suplimentar: adresa de livrare, adresa de facturare și modalitatea de plată.

Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite de către Coffeeshop.md numai în scopul declarat al acestui site, pentru a trimite utilizatorului confirmarea și livrarea comenzilor.

 

COPYRIGHT

Site-ul și toate elementele acestuia (grafica Web, texte, programe etc.) sunt apărate de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul nostru a oricarui element cuprins în acest site se pedepsește conform legilor în vigoare.

 

LIMITARE DE RESPONSABILITATE

Ca urmare a legislației în vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate în ceea ce privește:

·         întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive.

·         deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului.

·         informațiile eronate furnizate de cumpărător. Acesta are posibilitatea corectării oricând a datelor personale din contul creat pe site.

·         posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promoțional.

·         neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).

·         conținutul sau natura site-urilor prin link-urile cărora un client ajunge în magazin.

 

DISPOZIȚII FINALE
Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale acestor termeni și condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor.